Власник “Хортиці” та “Шустова” розповів, чи стали українці більше пити на карантині

Ділитися турбота!

Генеральний директор компанії Global Spirits Євген Черняк не фіксує зростання продажів алкогольної продукції в Україні під час карантину.

Про це заявив сам Черняк в інтерв’ю Дмитру Дубілету в Instagram.

“Продуктом під моїм брендом користується категорія населення “середній плюс”, яка не залежить від можливостей. Вони купують мій продукт, коли у них є потреба”, – заявив Черняк.

“Через девальвацію гривні мій “імпортний конкурент” подорожчав. У такі періоди споживач уважно дивиться на продукт місцевого виробництва”, – додав він.

“З іншого боку, ринок трохи впав, тому що ми не товар першої необхідності. Ці два різноспрямовані тренди дали нам загальний “нуль” в індустрії”, – заявив гендиректор Global Spirits.

Коментарі